
Je hoeft het niet alleen te doen...
Iedereen heeft wel eens last van uitstelgedrag. Voor veel ondernemers is dit heel herkenbaar. Heb jij taken die jou veel tijd en moeite kosten doordat je bijvoorbeeld te weinig kennis hebt of ze gewoonweg niet leuk vindt om te doen? Blijf je het daardoor maar uitstellen en heb je het gevoel geen controle meer te hebben en vast te lopen?
Laten we samen kijken hoe ik jou hierin kan ondersteunen. Ik denk graag met je mee hoe je meer gedaan krijgt door overzicht te creëren in jouw to-do lijst. Kan ik bepaalde taken eenmalig of structureel voor je oppakken? Dan bespreken we samen een plan van aanpak hoe ik dit van je kan overnemen.
Het maakt niet uit waar ter wereld je bent, je kunt altijd gebruik maken van mijn services en expertise. Via online (video)calls, telefoon of mail kan ik je gemakkelijk en snel helpen. Ik werk vanuit mijn eigen kantoor of flexibele werkplek, maar ik kom ook graag eens bij jou op locatie werken! Al vanaf een klein aantal uren per maand ben ik voor jou beschikbaar.


Wat te verwachten
Wanneer wij gaan samenwerken, ziet dit er ongeveer zo uit:
1. Vrijblijvend (online) kennismakingsgesprek
Om duidelijk in beeld te brengen waar je nu staat, waar je tegen aan loopt en waar je naartoe wilt, zal ik tijdens een kennismaking vragen stellen om dit zo goed mogelijk vast te leggen. We maken kennis om te kijken of er een klik is en besluiten of we een samenwerking aan gaan.
2. Structureren
Na het ondertekenen van een samenwerkingsovereenkomst is het tijd orde aan te brengen in de chaos. Ik heb een duidelijk beeld van wat er moet worden gedaan en ga hier direct mee aan de slag.
3. Onze samenwerking
Ik werk vanuit mijn eigen kantoor of flexibele werkplek, maar ik kom ook graag eens bij jou op locatie werken! Ik geef terugkoppeling wanneer taken zijn voltooid en schroom niet om te vragen wanneer dingen mij niet duidelijk zijn.
4. Evaluatie
Een open en eerlijke communicatie vind ik belangrijk. Dit verwacht ik gedurende onze samenwerking vanuit jou, maar kan je ook vanuit mij verwachten. Indien gewenst zal er maandelijks een kort evaluatie moment zijn om even stil te staan bij de belangrijkste punten.
"Inmiddels werkt Petra al meer dan 3 jaar voor ons waarin ze helpt met administrative taken en projectondersteuning. Petra heeft een pro-actieve, meedenkende houding en een vriendelijke aanpak. Het grootste voordeel onze samenwerking is dat ze snel zaken uit handen neemt en zelfstandig aan de slag gaat. Hierdoor heb ik meer tijd voor andere zaken. Ik vind het jammer dat ik haar niet eerder heb ontmoet!"
Vincent van Dijk
VAT&More
Rust & overzicht
Heb jij een nieuwe branding nodig of ben je niet meer helemaal tevreden met je huidige branding? Dan is dit pakket het beste voor jou.
Denk aan het beheren van je mailbox, agenda, projectmanagement of het bijhouden/opvolgen van je to-do lijst. You name it! Ik kan van alles oppakken wat voor jou nodig is om meer rust en overzicht te krijgen.
Technische ondersteuning
Jouw online business card. Weet je niet waar te beginnen, heb je geen tijd een website te maken of weet je gewoon weg niet hoe? Dan is dit pakket perfect voor jou!
Ik kan je website niet alleen maken, maar deze bijvoorbeeld ook up to date houden en je basis SEO checken. Ik kan je webshop beheren, producten plaatsen, blogs plaatsen. Net waar jij behoefte aan hebt!
Sorteren & archiveren
Het beste van beide! Een compleet nieuwe branding welke direct terugkomt in een proffessionele website!
Het kan gaan om papieren stukken, maar ook digitale documenten kunnen handig georganiseerd worden. Heb jij een shit load aan documenten waardoor jij volledig overzicht kwijt bent? Laat mij zorgen voor structuur. Zo vind jij voortaan in een handomdraai bijvoorbeeld dat ene document of die foto 3 jaar geleden terug!
"Via via ben ik met Petra in contact gekomen en eigenlijk was dat vanaf dag 1 een fijne klik! In de chaos (de momenten dat ze het meest nodig is) is ze op haar best en zorgt ze voor een goed overzicht en dat alles soepel loopt. Door haar flexibele werktijden springt ze in op de momenten dat het nodig is en dat is ideaal. Hierdoor is haar ondersteuning namelijk snel, efficiënt en op het juiste moment! Maar haar beste feature is de humor en energie die ze meebrengt, want werken met Petra werkt bovenal ook erg sfeerverhogend :)"
Remon van den Heuvel
Voordelen van werken met mij
-
Geen extra kostenHet inhuren van een Virtual Assistant kan voordeliger zijn dan het aannemen van een fulltime medewerker. Je betaalt alleen voor de tijd die daadwerkelijk wordt besteed aan taken. Daarnaast hoef je geen personeelskosten zoals apparatuur, sociale verzekeringen, reiskosten, verlof, ziektekosten of een pensioenregeling te betalen.
-
FlexibelAls Virtual Assistant, kan ik overal ter wereld werken zolang ik mijn laptop en internet maar heb. Hierdoor bied ik een flexibiliteit in zowel werkuren als tijdzones. Zit één van ons in het buitenland? Geen probleem, ik ben nog steeds voor jou bereikbaar!
-
TijdsbesparingDoordat jij randzaken uit handen geeft, heb je meer tijd om aan andere dingen te besteden. Belangrijkere taken binnen je bedrijf of aan privé dingen bijvoorbeeld!
-
SparringspartnerNaast het uitvoeren van werkzaamheden ben ik als Virtual Assistant ook een goede sparringpartner. Heb je behoefte aan overleg of feedback? Ik denk graag met je mee. Dit zorgt niet alleen voor een fijne samenwerking, ik help jou ook met het groeien van je bedrijf!
-
WinstWanneer jouw uurtarief hoger ligt dan dat van mij, is het voordeliger om werkzaamheden aan mij uit te besteden zodat jij ondertussen in dezelfde tijd méér geld kan verdienen. Als Virtual Assistant ben ik een professional in mijn vakgebied waardoor het werk vaak sneller afgerond is dan wanneer je het zelf zou doen. Tel uit je winst ;)
Mijn uurtarief
Mijn standaard uurtarief voor Virtual Assistant is € 70,00 exclusief btw.
De eerste periode van onze samenwerking, werk ik enkel op uurtarief. Zodra inzichtelijk is hoeveel uur ik maandelijks gemiddeld voor jou werk kan er, indien gewenst, een vaste pakketprijs worden afgesproken.
Je ontvangt mijn factuur maandelijks op de laatste dag van de maand. Hierbij ontvang je ook altijd een uren-specificatie. Op deze manier heb jij altijd transparant inzicht in de door mijn gemaakte uren.

"Petra is een hele goede VA. Ze helpt ons regelmatig met het opstarten van een nieuw project, en zorgt ervoor dat de processen goed lopen. Wat ik vooral waardeer is dat ze proactief mee-denkt met hoe we het zelf uit hebben gedacht, en waarvan zij denkt dat dit veel beter kan. Als er wat geregeld moet worden dan doet ze dat gewoon en geeft uit zichzelf updates over wat ze gedaan heeft, en wat er nog moet gebeuren. Die pro-actieve instelling wordt enorm gewaardeerd! Ondanks dat je als VA op afstand meewerkt, voelt het echt dat Petra in het team zit."
Arjan van Reenen
Virtual Booth